משתתפת בדיון התפרצה על השר: "על איזו מגיפה מדובר?" – והורחקה

    אבי רבינא No Comments on משתתפת בדיון התפרצה על השר: "על איזו מגיפה מדובר?" – והורחקה

    לאחר שאחת המשתתפות בדיון ועדת החוקה, התפרצה וטענה כי אין מגיפה – היא הורחקה מהדיון: "התפרצות לדברים של שר פה בוועדה לא תהיה". שר הבריאות הגיב: "אמירות שנופלות על אוזניים כרויות וגורמות לאנשים להימנע מטיפול רפואי"

    יו"ר ועדת חוקה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    17:58
    02.06.24
    נתנאל לאופר No Comments on עסקה מפתה מידי? כל מה שצריך לדעת לפני רכישת דירה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה של הכנסת התכנסה על מנת לדון בהארכת "חוק הקורונה הגדול". עם תחילת דבריו של שר הבריאות ניצן הורוביץ שאמר "כשיש מגיפה קשה וממיתה והיו לנו עד עכשיו יותר מ-8000…", התפרצה אחת מהמשתתפות בדיון לדבריו: "סלח לי, על איזה מגפה אתם מדברים?"

    היו"ר ח"כ גלעד קריב ביקש להוציאה מידית מהדיון ואמר: "השר אל תענה, בוועדה הזאת כשאנשים רוצים לדבר הם מקבלים זכות דיבור, וזה ממש חבל כי אם היית מבקשת את זכות הדיבור ומדברת בשפה ראויה אז היינו שומעים את דברייך כפי ששמענו את דברי חברייך וחברותייך פעמים רבות. התפרצות לדברים של שר פה בוועדה לא תהיה וחבל שכפית על עצמך את ההוצאה".

    שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב לאחר ההתפרצות: "זו דוגמא וכנראה שאנחנו עומדים בפני גל עצום, זה לא רק בישראל זו תופעה בין-לאומית של אמירות מהסוג הזה- "איזו מגפה? אין בכלל מגפה, אין קורונה- כלום". לצערי, אלו לא אמירות שנשארות בחלל הריק והן נופלות על אוזניים כרויות והן גורמות לאנשים שלא ממש בקיאים ולא מתעניינים תמיד- לפקפק עד כדי כך שנמנעים מקבלת טיפול רפואי, כולל במצבים קשים, כולל במצבים שאדם כבר מגיע לבית חולים, ומתים עקב חוסר האמון במערכת מכל הדברים שמתרוצצים".



    0 תגובות